Bedrijvencompetitie 2024

Iedere maand kunnen de leden van onze businessclub deelnemen aan een verrassende en vaak golf gerelateerde netwerkactiviteit. Wanneer de dagen wat langer zijn en de baan in optimale conditie is, barst de strijd los om de felbegeerde titel in onze jaarlijkse bedrijvencompetitie.

Nét dat beetje extra
De bedrijvencompetitie 2024 bestaat uit zes gezellige en goed verzorgde speeldagen dagen waarop de deelnemers elkaar (beter) leren kennen door samen te spelen. Een verrassingselement of thema zorgt voor het stukje extra beleving dat we onze deelnemers iedere speeldag willen meegeven. Op die manier zorgen we ervoor dat er niet alleen op de dag zelf, maar ook achteraf nog lang wordt nagepraat over de beleving op ons landgoed. Naast de eervolle dagwinst wordt er na zes speeldagen een klassement opgemaakt. Het bedrijf dat tijdens de competitie de meeste punten verzamelt wordt gekroond tot kampioen 2024.

Denken in kansen; welkom op de club
De bedrijvencompetitie op Golfclub Landgoed de Compagnie staat voor een relevant netwerk. Op onze uitdagende golfbaan brengen wij bedrijven met elkaar in verbinding. Klinkt dit interessant, maar ben je geen bedrijfslid op De Compagnie? Geen probleem. Je bent van harte welkom om mee te spelen.

Goud voor elkaar
Een bedrijf kan deelnemen met één of meerdere teams. Een team bestaat uit twee spelers. De flightindeling varieert, om gedurende het seizoen zoveel mogelijk verschillende bedrijven met elkaar in contact te brengen. Zowel op de baan als in ons sfeervolle clubhuis is ruimschoots gelegenheid om te netwerken. Goud voor elkaar, dat vinden we belangrijk.

Een speeldag in onze competitie
Deelnemende teams worden op speeldagen volledig ontzorgd en in de watten gelegd. Afhankelijk van het dagprogramma kiest de organisatie uit één of meerdere van de volgende ingrediënten:

• Verrassend gastvrij ontvangst met goede koffie en een lekkere verrassing
  • Gebruik van onze oefenfaciliteiten
  • Lunchpakket voor iedere deelnemer
    • Wij kiezen voor duurzaam, dus neem je eigen waterfles mee
  • Een wedstrijd over 9 of 18 holes
  • Culinaire verrassing in de baan
  • Bitterballen bij binnenkomst
  • Diner met prijsuitreiking

Horeca
Samen met hun ervaren team zorgen de gastvriendelijke Herma en Gerard in Restaurant De Compagnie ervoor dat na afloop van de speeldag samen gezellig wordt gegeten. De prijsuitreiking vindt plaats tijdens het diner en we doen ons best om het programma rond 19.00 af te ronden.

Speeldagen Bedrijvencompetitie 2024
Speeldag 1 | vrijdag 29 maart | 9 holes
Speeldag 2 | vrijdag 24 mei | 18 holes
Speeldag 3 | vrijdag 21 juni | 9 holes
Speeldag 4 | vrijdag 19 juli | 18 holes
Speeldag 5 | vrijdag 27 september | 18 holes
Speeldag 6 | vrijdag 18 oktober | 9 holes

Spelvorm Greensome – Stableford
Teamplay zorgt voor verbinding en plezier. De deelnemende teams moeten dan ook echt samenwerken om een zo hoog mogelijke score te verzamelen.

Hoe werkt Greensome?
Beide spelers slaan af op iedere hole, waarna de beste bal wordt gekozen. De teampartner van de speler wiens bal is gekozen, slaat de tweede slag. Daarna ga je beurtelings verder, totdat de bal is uitgeholed. Op iedere hole worden de bruto scores en bijbehorende stablefordpunten op basis van de team-playing handicap genoteerd. Het team met de meeste punten wint.

We houden een ranglijst bij op basis van de teamscores per speeldag. De beste teams in de daguitslag krijgen punten voor het klassement. De eindstand in het klassement wordt bepaald op basis van de 5 beste daguitslagen gedurende het seizoen. Het bedrijf dat tijdens de competitie de meeste punten verzamelt wordt gekroond tot kampioen en sleept de eeuwige roem in de wacht.

Kosten voor deelname per team
Deelname aan de Bedrijvencompetitie is voor nieuwe bedrijfsleden geheel verzorgd onderdeel van het sponsorpakket.

Bedrijven die geen lid zijn van onze businessclub maar wel deel willen nemen in onze bedrijvencompetitie betalen een sponsorbijdrage van € 799,-. Het gaat om deelname voor één team van twee personen aan de zes speeldagen van de bedrijvencompetitie.

Uitgelicht
Het is mogelijk jouw bedrijf extra onder de aandacht brengen tijdens de hele competitie of één van de speeldagen. We denken graag met je mee en samen kijken we naar de mogelijkheden. Neem bij interesse of voor meer informatie contact op met clubmanager Fopke Drijfholt via fopke@gcdecompagnie.nl

Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor de bedrijvencompetitie 2024 door een mailtje te sturen aan fopke@gcdecompagnie.nl

#DeCompagnieonderneemt

Sponsormogelijkheden Bedrijvencompetitie 2024

• Sterspelers van de Bedrijvencompetitie
    Sterspelers zijn teams die op de speeldag het koffieontvangst, de baancatering of de borrelhap sponsoren. Dit geeft de organisatie de mogelijkheid om dit jaar weer net dat beetje extra te verzorgen. Uiteraard zullen de sterspelers op gepaste wijze in de spotlights worden zetten.
  • Dag-sponsor
    Claim een van de 6 speeldagen als dag-sponsor. De sponsor van de dag staat de hele speeldag in de spotlights:
    – Naamgeving aan de speeldag
    – De mogelijkheid om eigen beachbanners bij de entree en in de baan te plaatsen
    – Uw bedrijfsvlag hoog in de mast voor het clubhuis op deze competitiedag
    – De mogelijkheid om een flyer of bedrijfsinfo toe te voegen aan de lunchpakketen voor alle spelers
    – En .. we staan open voor alle andere suggesties om een compleet golffeest te realiseren met elkaar.

Wilt jij jouw bedrijf eens extra onder de aandacht brengen, neem dan contact op met onze clubmanager Fopke Drijfholt. Hij denkt graag met je mee over de mogelijkheden.