Gasten & greenfees

Van harte welkom! Op Golfclub Landgoed De Compagnie vinden we het leuk om gasten te mogen ontvangen. Bent u in het bezit van een active handicap (HCP 54 of lager) kunt u een starttijd reserveren via de website of door contact op te nemen met het secretariaat. Bij aankomst op de Compagnie wordt u ontvangen aan de bij de receptie in het clubhuis (of in het weekend in de golfshop). Hier kunt u uw GreenFee afrekenen en ontvangt u uw label voor aan de golftas.

Greenfee tarieven

GreenFee overzicht 2024
PAR3 dagkaart 9 Holes 18 Holes
GREEN FEE
Volwassenen – Zomer (mrt t/m okt) € 15,00 € 45,00 € 65,00
Volwassenen – Winter ( nov t/m feb) € 15,00 € 35,00 € 55,00
Introductie tarief volwassenen € 15,00 € 30,00 € 40,00
Jeugd t/m 24 jaar (& studenten tot 28) € 10,00 € 20,00 € 25,00

Voordeelkaarten Golfclub de Compagnie

• 10 rondekaart 18 holes € 475,-
  • 10 rondekaart 9 holes € 350,-
  • 10 rondekaart PAR3 € 125,-

Hospitality chain Golfclub Landgoed De Compagnie

• Kijk hier voor onze Hospitality chain en de aangesloten banen

4-sterren alliantie

Leden van de 4 sterren golfclubs (volledig persoonlijk lidmaatschap) kunnen gratis spelen op de drie partner banen. Uiteraard kan dat enkel op basis van beschikbaarheid en in goed overleg. Daarom hebben we de volgende afspraken met elkaar gemaakt:

• Reserveren van een starttijd kan telefonisch bij de receptie van de desbetreffende golfclub
  • Wanneer je in het weekend gebruik wilt maken van de 4 sterren regeling moet je voor vrijdag 16.00 uur bellen
  • Op elk van de vier banen zijn per dag maximaal 8 spelers van iedere club welkom. Om verrassingen te voorkomen adviseren wij dan ook om bij uw telefonische reservering te vragen of het maximum al bereikt is voor die dag.
  • Wanneer er reeds 8 andere spelers van uw club gereserveerd hebben op de betreffende speeldag, betaalt u het hospitality tarief

De volgende 4 clubs maken onderdeel uit van de 4 sterren alliantie:

• Golfclub De Groene Ster
  • Golfclub Havelte
  • Golfclub Zwolle
  • Golfclub De Compagnie

Clubcar of Handicart

Clubcar
Bij de receptie en in de golfshop in het clubhuis kunt u een clubcar huren voor € 25,00 per car per ronde. Om teleurtelling te voorkomen kunt u het beste tijdig contact opnemen met de receptie om clubcar te reserveren.

Stichting Handicart
Er zijn 9 handicarts beschikbaar. Leden van de stichting handicart betalen € 4,50 per persoon en € 9,00 voor de bijrijder zonder handicart lidmaatschap. Via de portal van Mijn Handicart kunnen leden van de stichting kijken naar de beschikbaarheid van onze handicarts, een reservering plaatsen en de handicart ontgrendelen. Bij de receptie komt u vervolgens de sleutel ophalen van de gereserveerde handicart. Mocht u er niet uit komen kunt u altijd even bellen met het secretariaat.

Meer informatie over Stichting Handicart, uitleg over het doen van reserveringen en de portal van Mijn Handicart, verwijzen wij graag naar de van de stichting: www.handicart.nl

Handicaptabellen

Zie hier onze handicap calculator van How Many Strokes. Voer je actuele handicap in zie zie automatisch hoeveel slagen je mee krijgt op onze baan.

Liever de oude handicaptabellen raadplegen? Deze vindt u hier:  https://golfclubveendam.nl/golfbaan/handicaptabel/