3e Winkler Prins Charity Golf Tournament

Scholengemeenschap Winkler Prins houdt op zondag 1 september vanaf 12.00 uur een golftoernooi voor de geoefende spelers en Golf-clinics voor de startende golfer. Dit allemaal ten bate van een goed doel. Deze dag is inclusief een volledige verzorging van de inwendige mens.

De opbrengst van deze golfdag komen ten goede aan “Stichting Uitgestelde Kinderfeestjes” (www.uitgesteldekinderfeestjes.nl) Deze stichting draagt zorg voor de organisatie van kinderfeestjes voor kinderen waarvan de ouders/verzorgers van deze kinderen geen (financiële) mogelijkheden hebben om voor hun kind een kinderfeestje met hun vriendjes te organiseren.
De opbrengst van deze golfdag  komt ten goede aan de kinderen in de regio Veendam, Wildervank en “oud Menterwolde”. De kinderfeestjes zullen juist worden gegeven in deze regio, dit alles onder het onder het motto: “lokaal helpt lokaal”.

Het 3e Charity Golf Tournament van Winkler Prins komt voort uit de drukbezochte golfdag, die de scholengemeenschap in 2016 hield rondom haar 150-jarig bestaan. In 2017 ging de opbrengst naar het goede doel Stichting Vrienden van Winkler Prins.

Voor geoefende spelers is er een wedstrijd over 18 holes. Voor beginners bestaat uitgebreid de mogelijkheid de eerste beginselen van de golfsport aan te leren om daarna het geleerde direct in de praktijk te brengen op de Par 3 golfbaan. Individuele deelnemers betalen voor deze dag -incl. greenfee, lunch, afsluitende barbecue/saladebuffet inclusief drankjes-  € 55,-.

Inschrijving voor deze golfdag voor het goede doel is per direct mogelijk via:www.wpgolf.nl