4* Wedstrijd in Zwolle 5 augustus

Beste 4 Sterren clubleden,

Gaat uw club er met de 4 Sterren-wisseltrofee vandoor?

Golfclub Zwolle heeft het genoegen om dit jaar de 4-sterrenwedstrijd te organiseren.
Wij nodigen u bij deze van harte uit om op zondag 5 augustus 2018 een gezellige golfdag te beleven bij Golfclub Zwolle. Per club kunnen maximaal 20 leden deelnemen dus wees er snel bij. We spelen een shotgun wedstrijd, individueel stableford met vanuit elke club een deelnemer per flight. De ontvangst met een kopje koffie en een zoete lekkernij is vanaf 11.30 uur en de wedstrijd start om 12.30 uur middels een shotgunstart.
Wij verwachten dat iedereen rond 17.30 uur weer binnen zal zijn. De ontknoping volgt zodra alle scores zijn verwerkt en de punten geteld! Vanaf ca 18.30 uur kunt u genieten van een heerlijk buffet verzorgd door Brasserie Le Petit De kosten hiervoor bedragen slechts € 20,00 p.p. Eyt dieetwensen of allergiën svp tijdig doorgeven.
U kunt bij uw eigen club inschrijven onder opgave van uw naam, handicap en NGF nummer. en of u deelneemt aan het buffet. Bij het bereiken van de 20 deelnemer grens wordt u op de reservelijst geplaatst. De inschrijving sluit op donderdag 2 augustus 2018 dus schrijf snel in en ga namens uw club de 4-sterrenuitdaging aan.
Wij gaan er een mooie golfdag van maken en rekenen bij voorbaat op medewerking van de weergoden!

Met sportieve groet,

Namens het bestuur van Golfclub Zwolle,