Arrangementen met overnachting

Ons prachtige Landgoed De Compagnie is gelegen in Veendam. De stad van de gelijknamige gemeente in de provincie Groningen wordt ook wel Parkstad genoemd en is tegenwoordig de op een na grootste stad van de provincie Groningen. De plaats is ontstaan vanaf 1655 als Veenkolonie. Dus naast de rust en de ruimte hier op de golfbaan is er ook in de omgeving veel moois te ontdekken. Wij nodigen u dan ook van harte uit om een aantal dagen naar het noorden van Nederland te komen en te genieten van golf, natuur, rust en heerlijke hotels. Samen met onze partners hebben we voor u een aantal heerlijke arrangementen samengesteld.

BROUW HOTEL PARKZICHT  – Veenkoloniaal Golfarrangement

Een bezoek brengen aan de prachtige provincie Groningen en een ontspannen golfronde spelen op de baan van Golfclub de Compagnie? Die combinatie kunnen wij u bieden.
Brouwhotel Parkzicht, al sinds 1931 een begrip in Veendam en omstreken, voorziet u in overnachting, diner en bovenal echte gastvrijheid.

PARK DE ZEEGSER DUINEN

In het Nationaal Park de Drentshce Aa, ligt op een unieke locatie, Park de Zeegser Duinen. Midden in de natuur en minder dag 30 minuten rijden van Golfclub Landgoed De Compagnie. Een heerlijke plek voor een ontspannen vakantie, cultureel uitstapje en natuurlijk een een fijne ronde golf.

Hollands Hoop – 2 daags arrangement

Golfen op Golfclub Landgoed De Compagnie & De Drentsche Golf & Country Club met een overnachting in de Golf Lodge in Assen