Bomen kappen

Bomen kappen hole 10 t/m 18

In het 1e kwartaal van 2018 hebben op hole 10-18 met behulp van een groot aantal vrijwilligers het bos voor een groot deel uitgedund. Dit uitdunnen geeft de overblijvende bomen de kans lateraal uit de dijen en een mooie kruin te vormen. We zetten dit werk nu voort en gaan dit najaar en begin 2019 het bos uitdunnen tussen 10 en 18, 11 en 18, 17 links van dames tee en tussen 14 en 15, rechts van dames en heren tee van 14. Vrijwilligers zijn altijd welkom, vele handen maken licht werk!

Doorzichten hole 6 naar par-3 baan

Winter 2017/8 hebben we het bestaande doorzicht, de visuele verbinding, vanaf hole 6 naar de par-3 baan verruimd door enkele struiken weg te halen.  Deze winter willen een lang bestaand plan realiseren, een 2e doorzicht naar de par-3 baan bij het begin van de fairway van hole 6. Hierdoor ontstaat nog een verbinding met de rest van onze golfbaan inclusief een vergezicht op de buitenrand van hole 15.