Young talent club

Golfclub Landgoed De Compagnie in Veendam kent een levendige businessclub van bedrijven uit Noord-Nederland. Ook voor jong getalenteerde ondernemende mensen is ons landgoed een prachtig mogelijkheid om het zakelijke netwerk uit te breiden. Je wordt als Young Talent op een enthousiaste en passende wijze verbonden aan Golfclub De Compagnie en haar businesspartners.

Voor wie is de YTC

Ondernemende business talenten, zzp-ers, start-up/ scale-up’s, Young Professionals & zakelijk talent die het zakelijk netwerk wil uitbreiden en de golfsport wil ontdekken.

Voordelen

Er zijn vele voordelen waar je als Young Talent gebruik van kan maken!

• Gezamenlijke Young Talent Club golflessen
  • Ondek samen met je netwerk of de golfsport wat voor jou is
  • Behaal samen je handicap54
  • Vergroot je netwerk

Wat bieden we onze Young Talent Club

• Een netwerk met enthousiaste, golfende jonge ondernemende mensen
  • Toegang tot faciliteiten op de golfclub
    • Onbeperkt speelrecht op de short golf course (Par3), Driving range, chipping green & putting green
    • 3 x per jaar gebruik maken van vergaderruimtes
  • Deelname tot georganiseerde activiteiten
    • Clinics, masterclasses & groepslessen
    • Toernooien
    • Lezingen
    • Borrels
  • Een logovermelding op de website, in het clubhuis, clubblad & op onze socials
  • De mogelijkheid om introducés mee te nemen die interesse hebben in de combinatie: netwerken & golf.

YOUNG TALENT CLUB

Het Young Talent Club lidmaatschap bestaat uit een aantal ingrediënten. Naast het lidmaatschap is de mogelijkheid om voordelig uit te breiden met extra greenfee’s waarmee je ook kunt spelen op de Championship Course. Het lidmaatschap en de pakketten worden hieronder schematisch weergegeven.

Lidmaatschap – 1099,-

• Partnervermelding met logo
  • Onbeperkt speelrecht op de Short-Golf cours (Par3) & oefenfaciliteiten
  • 8 YTC-groepslessen
  • 15 x 9 holes relatiekaarten
  • Deelname golf netwerkevents
  • 3 x gratis gebruik van vergaderruimtes

Uitbreidingspakketten

• Birdie pakket – 15 extra greenfeekaarten van 18 holes – 400
  • Eagle pakket – 35 extra greenfeekaarten van 18 holes – 800

Specifieke voorwaarden

• Je bent op het moment van afsluiten niet ouder dan 40 jaar
  • Het YTC lidmaatschap duurt maximaal 3 jaar waarna je over gaat als full member van de BusinessClub

Belangstelling?

Heb je belangstelling voor een bedrijfslidmaatschap of sponsoring? Fopke, onze clubmanager, gaat graag met je in gesprek om de mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken. Neem gerust even contact met hem op.

Bedrijvencompetitie 2015 Golfclub de Compagnie