Bedrijvencompetitie 2016

In de bedrijvencompetitie van Golfclub de Compagnie is er in 2016 door 36 teams gedurende vijf competitiedagen gestreden om het felbegeerde jacket gemaakt en aangeboden door Kars Potze Mannenmode uit Veendam.

Onder voortreffelijke golfomstandigheden is de laatste competitiedag gespeeld. De golfbaan lag er geweldig bij en de zon liet zich veelvuldig zien. Met in de top 5 weinig verschil in de totaalpunten was het een prachtige en spannende laatste competitiedag.

Hilco Dammer (foto) van Kuurman Noord BV wist uiteindelijk de eerst plaats te behouden en won daarmee de Bedrijvencompetitie 2016 met in totaal 314 punten. Op de voet gevolgd door Adam & Partners BV met in totaal 301 punten. Nedmag Industries Mining & Manufacturing BV is op de derde plaats geëindigd met 288 punten.

De wedstrijdleiding was in handen van de bedrijvencommissie
Marcel Mulder  I  Marco Nieborg  I  Marjan Hooijer  I  Renate de Geus  I  Rianne Vrolijk