Noordelijke bedrijvendag 2018 op Lauswolt

Beste Bedrijfsleden en Sponsoren,

Naar aanleiding van de zeer geslaagde gezamenlijke golfdag met omringende golfclubs in 2017 zal er op vrijdag 26 oktober een gezamenlijke golfdag plaats vinden op Golf & Country Club Lauswolt in Beetsterzwaag.

Een dag speciaal georganiseerd voor bedrijfsleden en sponsoren van Golfclub de Compagnie, Golf & Country Club Lauswolt, Golfpark Exloo en Golfclub Martensplek. We kijken er dan ook naar uit om u te mogen begroeten.

Aan de wedstrijd kunnen maximaal 20 spelers van onze golfclub meedoen.
U kunt zich individueel of als team aanmelden tot uiterlijk donderdag 18 oktober.

Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit:

11.00 uur: Ontvangst in het clubhuis met koffie/theebuffet en diverse broodjes
11.45 uur: Welkomstwoord en vertrek naar de holes.
12.00 uur: Start wedstrijd 18 holes shotgun, spelvorm Greensome. Halverwege snack en drankje.
17.00 uur: Netwerkborrel en bittergarnituur. Aansluitend gelegenheid tot omkleden.
18.00 uur: Buffet en prijsuitreiking.

Inschrijfgeld per persoon: €65,-

Wij stellen het op prijs wanneer u zoveel mogelijk in kleding met bedrijfslogo komt.

De spelvorm is Greensome. Er wordt gespeeld in een team van 2 personen tegen een ander team van 2 personen. Totaal speelt u dus met zijn vieren in een flight, twee tegen twee. Beide spelers van hetzelfde team slaan af, zij kiezen de naar hun inzicht beste bal en spelen daar om en om mee verder.

Met vriendelijke groet,

Herman Huiskes, Renate de Geus, Marco Nieborg, Marjan Hooijer, Rianne Vrolijk en Annet Weits.

Heeft u nog vragen? Dan horen we dat graag: bedrijven@golfclubveendam.nl

Geen velden gevonden.