Info competitie

“Nieuwe lente, nieuw geluid!”

Dit jaar hebben we voor de bedrijvencompetitie een nieuwe opzet, namelijk

• drie officiële 18-holes speeldagen op de vrijdag
      én
    • drie 9-holes wedstrijden op de donderdag vanaf 15:00 uur met een meer informeel karakter

Op de vrijdagen speelt u als team om de hoofdprijs beschikbaar gesteld door Potze Herenmode Veendam. Op de donderdagen speelt iedereen individueel. De winnaar op basis van de beste stableford score over de drie avonden wint een golfweekend voor 2 personen op een Duitse topbaan beschikbaar gesteld door Dijstelberge & Omta Advocaten.

Donderdagen

Op de donderdagen speelt iedereen individueel. Het is daardoor mogelijk om met 1 of 2 spelers per team aan deze wedstrijden mee te doen. De indeling gebeurt ter plaatse. De spelvorm is individueel Stableford over 9 holes. De ranglijst wordt op individuele basis over drie donderdagen bepaald. Na afloop van ieder ronde is er een bedrijvenpitch en uiteraard de mogelijkheid om te netwerken onder het genot van een drankje en diverse tapas. Op de laatste donderdag op 9 augustus sluiten we de avond af met een gevarieerd programma op de driving range!

Programma donderdag:
15:30 uur – inloop met koffie
16:00 uur – start shotgun wedstrijd over 9-holes.
18:30 uur – netwerkborrel gezamenlijk met aansluitend tapas

Vrijdagen

Op de vrijdagen ontvangen we u rond 11 uur met koffie en iets lekkers, een lunchpakket staat voor u klaar en tijdens de speelronde komen wij u op de baan verwennen met een hapje en een drankje. Na elke speelronde is er tijd om te netwerken en om uiterlijk 18.00 uur kan iedereen omgekleed (casual is toegestaan) aanschuiven aan het diner. Tijdens het diner worden de dagprijzen uitgereikt. Elk bedrijf kan met een team (bestaande uit 2 spelers) deelnemen aan deze competitie. Uiteraard kunt u zich met meerdere teams inschrijven. Wij stellen het op prijs wanneer de teamcaptain van het bedrijf zoveel mogelijk op alle speeldagen aanwezig is. De 2e speler kan naar eigen inzicht al dan niet wisselend worden ingezet. Daarbij willen wij het zakelijk karakter benadrukken. De spelvorm is individueel Stableford over 18 holes.

Programma vrijdag:
11:00 uur – inloop met koffie met mogelijkheid tot inslaan
12:00 uur – start shotgun wedstrijd over 18-holes.
17:00 uur – netwerkborrel
18:00 uur – prijsuitreiking met aansluitend diner

Kosten deelname

Voor deelname aan de 3 donderdagavonden en de 3 vrijdagen
 per team van 2 personen
voor bedrijfsleden en sponsoren €370,00
voor privé-leden €470,00
voor niet-leden €570,00
 U kunt u zich uiteraard met meerdere teams inschrijven.
Deelnamekosten voor de Masterclasses en Par 3
Per inschrijfdag