Carman en Bodewes Senioren Kampioen

Afgelopen weekend zijn onder goede weersomstandigheden de Senioren Clubkampioenschappen gespeeld.

Titelverdedigster Marja Bodewes wist uiteindelijk met 2 slagen Fiona McCann en Marian Jonker voor te blijven en mag zich dit jaar wederom Senioren Clubkampioen 2019 noemen. Na de eerste dag stond debutante Marian 3 slagen voor op Marja. Fiona heeft zich flink herpakt na de ronde op zaterdag en zelfs een gedeelde tweede plek weten te bemachtigen.

De deelnemende dames

Bij de heren was het ook spannend en mag onze shopkeeper Nigel Carman zich voor het eerst Senioren Clubkampioen 2019 noemen. Nigel stond na de eerste dag 1 slag voor op titelverdediger Douwe Kok en wist uiteindelijk met 3 slagen voorsprong de titel te pakken. Debutant Johan Adam werd uiteindelijk keurig derde nadat hij zondag een beduidend betere score wist neer te zetten dan zaterdag. Allen gefeliciteerd!

Vlnr: Douwe, Marian, Fiona, Marja, Johan en Nigel