Inloopochtend/ Open dag

Golf instuif! Samen Kennismaken met GOLF!

Kennis maken met golf? Kom dan naar de golfinstuif bij Golfclub de Compagnie en maak kennis met onze club en alle facetten van het golf. Schoenen zonder hakken en kleding waarin u makkelijk beweegt zijn van belang, kom voor de rest zoals u bent!

Meld u nu aan met uw buren/vrienden/familie/kennissen of alleen voor een kennismaking met Golf op Golfclub de Compagnie.

Op de volgende dagen worden er rondleidingen en clinics gegeven  en kunt u geheel vrijblijvend kennis maken met de club en de golfsport.

zaterdag 21 maart – donderdag 30 april -donderdag 28 mei – donderdag 25 juni – donderdag 23 juli – donderdag 3 september – zaterdag 10 oktober – zaterdag 14 november

Donderdagen:                                    Zaterdagen:

Aanwezig: 18.00 uur                        Aanwezig: 9.30 uur

Aanvang: 18.30 uur                          Aanvang: 10.00 uur

Einde: circa 20.30 uur                      Einde: circa 13.00 uur.

Inschrijfgeld: €5,-

Aanmelden: inschrijven in de map hal clubhuis of door te mailen naar info@golfclubveendam.nl

Deze inloop/opstap/kennismakingswedstrijden worden georganiseerd door de ledencommissie.
Een leuke en gezellige wedstrijd voor alle beginnende en/of nieuw golfers en overige geïnteresseerde leden van onze club over 9 holes. Een leuke manier om kennis te maken met andere golfers. Of u nu geen, een hoge of een lage handicap heeft; u bent van harte welkom!

Beginnende leden spelen vanaf oranje, heb je meer ervaring speel je vanaf rood. De spelvormen verschillen en worden allemaal toegelicht en begeleid door de wedstrijdleiding.

Na afloop kan iedereen gezellig napraten in het clubhuis!

Aanmelden kan door te mailen naar: info@golfclubveendam.nl