Open Dag – maak kennis met golf

Gedurende het hele jaar organiseren we regelmatig clinics om in kleine groepen kennis te maken met golf en met onze golfclub.

Tijdens de golfclinic mag je alle golfslagen uitproberen; van putten tot afslaan en van chippen tot de bunkerslag. Golfclubs zijn aanwezig. Je vrienden en familie zijn uiteraard ook welkom!

Data 2021: houdt onze website in de gaten voor de nieuwe data! Wilt u alvast een een individuele toelichting, neem dan direct per mail contact met ons op.

Tip: Draag (Sport)kleding waarin je gemakkelijk kunt bewegen en schoenen met platte zolen.

Bij de organisatie van deze clinic nemen we uiteraard de richtlijnen van het RIVM in acht. Er kan slechts een beperkt aantal mensen deelnemen, daarom is vooraf aanmelden verplicht. Deelname is gratis.

Interesse? Meld je dan nu alvast aan via mail of telefoon.

Email: info@golfclubveendam.nl