Golfclub De Compagnie hoog op de Leading Courses ranglijsten

Ieder jaar maakt Leading Courses de ranglijsten van alle clubs in Nederland bekend. Dit jaar heeft golfclub De Compagnie prachtige noteringen gekregen. Een compliment aan iedereen die zich hier zo hard voor heeft ingezet, van baancommissie tot greenkeepers, van secretariaat tot horeca. Een succes als dit is alleen mogelijk met de medewerking van iedereen.

Op de ranglijst Beste prijs/kwaliteit kwam De Compagnie met stip binnen op plaats 9! Ook staan we dit jaar voor het eerst in de ranglijst Beste Golfbanen en wel op plaats 37.

Op de grote lijst Beste Golfclubs stegen we 6 plaatsen naar nummer 35. Voor deze Top-100 zijn alle review elementen gebruikt. Het cijfer geeft dus een goed overall beeld van een golfclub, omdat er gekeken is naar de kwaliteit van de aanwezige golfbanen, het onderhoud, het clubhuis en de faciliteiten.

En zeker niet onbelangrijk: ook op de ranglijst Meest gastvrije club staan we op een prachtige 19e plaats. De waardering voor een golfclub of golfbaan hangt nauw samen met de gastvrijheid. Deze ranglijst is enkel gebaseerd op het cijfer dat golfers hebben geven voor de gastvrijheid van een golfclub.

Alle ranglijsten

Ranglijst Positie