Compagnie in Actie gaat verder

De 2e CIA (Compagnie in Actie) activiteit staat al weer op stapel!Compagnie in Actie

Op donderdag 30 april van 16.00 tot 18.00 uur komt dit keer het onderwerp “Spelregels in beeld” aan de orde.

Om 16.00 uur wordt u verwacht in de hal van het clubhuis, waarna onze golfprofessional Wouter Oosting u meeneemt in de baan voor een actieve praktijkles theorie. Toets uw regelkennis in de baan. Welke situaties kunt u in de praktijk tegenkomen.

Vanaf ongeveer 17.15 gaat de sessie verder in het restaurant van ons clubhuis, waar Wouter klassikaal de theorie aan de hand van verduidelijkende beelden met u doorneemt.

Om 18.00 uur sluiten we af met een gezamenlijke CIA dagschotel voor € 10,00 p.p.

U bent allemaal weer van harte welkom op 30 april!
In verband met de organisatie, is aanmelding via het secretariaat gewenst.

Voor de liefhebbers organiseert Golfshop Northern Golf vooraf weer een wedstrijd op de Par 3 baan, aanvang 15.00 uur, aanwezig om 14.45 uur.