Data Opstapwedstrijden 2020

Zaterdag 15 februari – zaterdag 21 maart – donderdag 30 april -donderdag 28 mei – donderdag 25 juni – donderdag 23 juli – donderdag 3 september – zaterdag 10 oktober – zaterdag 14 november

Donderdagen:                                    Zaterdagen:

Aanwezig: 18.00 uur                        Aanwezig: 9.30 uur

Aanvang: 18.30 uur                          Aanvang: 10.00 uur

Einde: circa 20.30 uur                      Einde: circa 13.00 uur.

Inschrijfgeld: €5,-

Aanmelden: inschrijven in de map hal clubhuis

Deze inloop/opstap/kennismakingswedstrijden worden georganiseerd door de ledencommissie.
Een leuke en gezellige wedstrijd voor alle beginnende en/of nieuw golfers en overige geïnteresseerde leden van onze club over 9 holes. Een leuke manier om kennis te maken met andere golfers. Of u nu geen, een hoge of een lage handicap heeft; u bent van harte welkom!

Beginnende leden spelen vanaf oranje, heb je meer ervaring speel je vanaf rood. De spelvormen verschillen en worden allemaal toegelicht en begeleid door de wedstrijdleiding.

Na afloop kan iedereen gezellig napraten in het clubhuis!