First Dates met golf bij Golfclub Landgoed de Compagnie

Om nóg meer vrouwen tot golf te bewegen, start Golfclub Landgoed de Compagnie met First Dates. Een First Date met golf is een ochtend of avond met een sprankelend programma om (jonge) vrouwen te laten kennismaken met de golfsport.

Wat is een First Date met golf?
Een First Date is een kennismakingsclinic met golf, speciaal voor vrouwen, gecombineerd met een lekkere lunch of borrel.

Wanneer zijn de First Dates met Golf?
De First Dates vinden plaats op:

• woensdag 17 mei – 09:30 tot 12:30 uur
  • vrijdag 26 mei – 09:30 tot 12:30 uur
  • vrijdag 2 juni – 18:30 tot 21:30 uur

Wat houdt een First Date met golf in?
First Dates lopen altijd anders dan je denkt, maar iedere date heeft in elk geval deze ingrediënten:

• Ontvangst met koffie, thee of prosecco en wat lekkers
  • Golfles van de golfpro
  • Healthy break
  • Onder begeleiding golfen in de baan
  • Overheerlijke lunch of een borrelplank plus drankje

De First date met golf is inclusief

• Golfballen tijdens de lessen
  • Een golf leenset

Aanmelden
Aanmelden voor een golfdate kan via de website. De kosten voor een First Date bedragen € 45,- p.p..

Geef een First Date cadeau!
Ken jij iemand die in is voor een First Date? Tip haar, of geef een First Date cadeau. We doen een willekeurige suggestie, bijvoorbeeld voor haar verjaardag, voor Moederdag, of gewoon spontaan.

Golfcursus voor vrouwen
Een First date om kennis te maken met de sport (wij weten zéker dat golf je aangenaam verrast) en daarna tegen een aantrekkelijk tarief je Handicap 54 halen? Kijk hier voor meer informatie over de golfcursus.

Meer informatie of contact?
Wil je meer weten of heb je vragen? Stel ze via womensgolf@golfclubveendam.nl.