Hollands Hoop – 2 Daags Arrangement

Golfen in de rust en ruimte van het Noorden

Golfen op Golfclub de Compagnie te Veendam en de Drentsche Golf & Country Club inclusief overnachting voor slechts € 220,- p.p.

Geniet van de rust, ruimte en natuur wat het Groningse en Drentse landschap u te bieden heeft in combinatie met een overnachting in de Golf Lodge en word wakker op de golfbaan van de Drentsche Golf & Country Club.

Maak kennis met twee karakteristieke banen, de Compagnie in Veendam en de Drentsche Golf & Country Club te Zeijerveen, beide ontworpen door Jol Golf Design.

De eerste 9 holes van Golfclub de Compagnie zijn aangelegd in 1990 en later uitgebreid naar 18 holes in 2006. De 27 holes van de Drentsche Golf & Country Club zijn aangelegd in 2002. Beide golfbanen onderscheiden zich door de variëteit in de verschillende 9 holes lussen die uw golfronde zeer afwisselend en uitdagend maken en voor iedere golfer een genot zijn.

Houdt u van de bospartijen tijdens een ronde op een bosbaan of speelt u graag een Links Course? Beide door Jol Golf Design ontworpen golfbanen biedt voor ieder wat wils!

Speel deze veelzijdige en uitdagende banen inclusief een 3 gangen diner op de DG&CC, inclusief een overnachting in de Golf Lodge, voor slechts € 220,-p.p. *

Neem contact op via telefoonnummer 0592-379680 of via reserveringen@golflodge.nl voor een reservering of een vrijblijvend voorstel!

*Prijs is op basis van een tweepersoonskamer en exclusief toeristenbelasting