3 Daags Veenkoloniaal Golfarrangement

Een bezoek brengen aan de prachtige provincie Groningen en een ontspannen golfronde spelen op de baan van Golfclub de Compagnie? Die hotel parkzicht en golfclub de compagnie veendamcombinatie kunnen wij u bieden.
Hotel Parkzicht, al sinds 1931 een begrip in Veendam en omstreken, voorziet u in overnachting, diner en bovenal echte gastvrijheid.

Op drie kilometer afstand van het hotel ligt de golfbaan. Golfclub de Compagnie is zeer ruim opgezet, beslaat zo’n 90 hectare natuurgebied en beschikt over 18 uitdagende holes, een 9 holes Pitch en Putt baan (voor iedereen toegankelijk!), een chipping area, puttinggreen en een bijzondere driving range. Bekijk voor meer informatie over de baan ook het introductiefilmpje op de homepagina van Golfclub de Compagnie
Een perfecte combinatie. Sla uw slag!

Het arrangement bestaat uit:
* Welkomstdrankje
* 2 overnachtingen op een Comfort kamer
* 2 x ontbijtbuffetHotelkamer Parkzicht Veendam
* 1 x 3-gangen diner
* 1 x greenfee 18 holes bij Golfclub de Compagnie
* Gebruik van oefenfaciliteiten op de dag van aankomst
* Aankomst op vrijdag op zaterdag

Prijs per persoon € 169,00 op basis van een 2-persoonskamer
(Tarief geldt bij aankomst op vrijdag of zaterdag. Op overige dagen geldt een toeslag van € 10,00 p.p.p.n.)
Reservering op basis van beschikbaarheid hotel en golfbaan.

Vul uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Tot gauw!