Gerard de Munnik Memorial 2022

“Don’t ever question the value of volunteers. Noah’s Ark was built by volunteers; The Titanic by professionals”

Aan: alle zeer gewaardeerde vrijwilligers van Golfclub De Compagnie

Hartelijk dank voor jou inzet als vrijwilliger van onze club. Door je enthousiasme leeft onze golfvereniging en kunnen leden en gasten dagelijks genieten van ons prachtige landgoed en schitterende golfbaan. Zonder de inzet van al die mooie vrijwilligers zou Golfclub de Compagnie er heel anders uit zien. Als dank wil het bestuur jou dan ook van harte uitnodigen om deel te nemen aan het jaarlijkse golfevenement waarbij we onze vrijwilligers in het zonnetje willen zetten.

Gerard de Munnik Memorial
Datum:                2 juli 2022
Programma:
11:00h                  Ontvangst
12:00h                  Start wedstrijd (shotgun 18holes)
17:00h:                 Borrel + prijsuitreiking
18:00h                  Diner

Aanmelden kan via de web & app van egolf4u. Klik op ‘wedstrijden’ en selecteer ‘Gerard de Munnik memorial 2022’. Je kunt eventueel ook kiezen om 9 holes te spelen. Vriendelijk verzoek om bij de aanmelding even aan te geven voor welke commissie je speelt en/of welke vrijwillige activiteiten je voor de club hebt ingevuld. Ook vernemen we graag of je van plan bent om te blijven eten.

Wie was Gerard de Munnik
Deze jaarlijkse wedstrijd voor vrijwilligers van de golfclub is sinds 2013 vernoemd naar een van de oprichters en tevens eerste penningmeester van Stichting de Compagnie. Gerard heeft, als eigenaar van een middelgroot hoveniersbedrijf, een belangrijke rol gehad in de aanleg en ontwikkeling van de baan. Hij overleed in 1996.

Wij kijken er naar uit om er een prachtige dag van te maken met elkaar.

Met vriendelijke groet,
mede namens het Bestuur

Fopke Drijfholt
General Manager Golfclub de Compagnie