Gerard de Munnik Bokaal

Op 5 november 2017 hebben we de jaarlijkse ”Gerard de Munnik” bokaal gespeeld speciaal voor  vrijwilligers van de club. Elk jaar is dit een mooie en ook vooral goed gevulde en gezellige dag/wedstrijd. De opkomst dit jaar was wederom groot en iedereen geeft er volgens heel erg van genoten. Ik speelde samen met Marian, Jeannette en Lisette. De dames van de jeugdcommissie. We hebben ontzettend veel plezier gehad met ons vieren. Behalve heel veel plezier heb ik ook nog eens goed gespeeld. Ik speelde heel relaxt en het was één van mijn beste rondes dit jaar. Ik liep 22 stableford punten, wat na handicap reductie nog 19 punten waren. Dit bleek de veste score te zijn, waardoor ik ook nog de wedstrijd tegen alle eigen verwachtingen in wist te winnen. Dit voelt als een grote eer. Ik wil graag iedereen bedanken die deze wedstrijd mogelijk hebben gemaakt, maar nog meer wil ik alle vrijwilligers van het afgelopen jaar bedanken en ik hoop dat we het komende jaar met zijn allen de club net zo veel kunnen ondersteunen als dat we dit jaar gedaan hebben. Na de wedstrijd hebben we gezellig met zijn allen een overheerlijke stamppot gegeten.

Met vriendelijke groet,

Elly Schlimback

Lid van de Commissie Leden

Gerard De Munnik Bokaal

Om deze bokaal wordt gespeeld tijdens de bestuursdag die vrijwilliger jaarlijks wordt aangeboden. Vanaf 2013  heet de aan de dag verbonden wedstrijd de ‘Gerard de Munnik memorial’, vernoemd naar een van de oprichters van stichting De Compagnie. Gerard, die eigenaar was van een middelgroot hoveniersbedrijf, heeft een zeer belangrijke rol in de aanleg en ontwikkeling van de baan gespeeld.  Gerard was de eerste penningmeester van de Stichting. Hij overleed in 1996.