Geslaagde Open Dag

Zondag 20 september begon met een stralende zon, maar in de loop van de middag ontstonden toch wat lokale regenbuitjes. Dat weerhield een grote groep belangstellenden voor de Open Dag niet om naar onze club te komen. Open dag september 2015Gelijk om 12.00 uur stond de eerste groep al voor de deur. Zij werden verwelkomt door de Commissie Leden en rondgeleid door het clubhuis.

Daarna werden de bezoekers aan het ‘werk’ gezet door Golfprofessional Wouter Oosting. Na een demonstratie kreeg iedereen een golfclub in de hand en begon het oefenen. Onder begeleiding van een aantal leden, kon men gelijk de praktijk in voor een wedstrijdje op de Par 3 baan. De hele middag liep het aan en af en we mogen terugkijken op een geslaagde zondagmiddag.

Ook een aantal golfers maakten gebruik van het aanbod om kennis te maken met onze mooie baan. Wanneer zij kiezen voor een lidmaatschap bij De Compagnie, krijgen ze de 3 banen van Havelte, Leeuwarden en Zwolle er gelijk bij. Dat is het voordeel van een 4**** lidmaatschap bij De Compagnie!

viersterrengolf