Golf-Bridge

Wij zijn weer begonnen!

Buiten komt langzaam de herfst in zicht, binnen zijn we weer begonnen aan het bridge-seizoen: donderdag 6 oktober was de eerste speelavond.

Een mooie clubactiviteit voor de wintermaanden, op de eerste en de derde donderdag van de maand. En op een mooie locatie: ons eigen clubhuis.

Nieuwe deelnemers welkom

Door de lange corona-pauze en het nog steeds rondwarende virus zijn de gelederen wel wat uitgedund. We zijn dus op zoek naar nieuwe spelers.

Ieder lid is welkom: de ervaren bridger, de beginnende bridger, de golfbridger die eerder wegens corona stopte maar het nu weer aandurft, individuele bridgers of paren, voor iedereen is een plek.

En ook belangrijk om te weten: net als golf is bridge een serieuze sport, maar wij spelen wel voor de gezelligheid.

Informatie en aanmelden

Geïnteresseerd of wil je eerst meer weten?

Dat kan bij Rob Soerel, per mail (robsoerel@hotmail.com) of bellen mob nr 06 5364 9456.