Golf Shop

Golfshop Northern Golf vindt u in het clubhuis. De shop heeft een breed assortiment waarin alle topmerken zijn vertegenwoordigd. De golfwinkel heeft een reputatie opgebouwd als het gaat om klantvriendelijkheid en vakmanschap. Spelers uit de wijde omtrek weten hun weg te vinden naar Veendam om te profiteren van het deskundige advies van eigenaar Nigel Carman.

Compagnie-shop1Eigen werkplaats
Golfshop Northern Golf beschikt over een eigen werkplaats voor clubreparaties, verlengen van shafts en het vervangen van grips. Afhankelijk van het aanbod worden reparaties binnen 2 á 3 dagen uitgevoerd. Nigel is gediplomeerd clubfitter.

Clubs die bij u passen
Voordat u clubs aanschaft bestaat de mogelijkheid om deze te testen op de drivingrange en oefengreens of door een ronde te spelen op de prachtige baan van De Compagnie. Van Ping en Titleist hebben we speciaal een demotas met clubs beschikbaar. Ook leveren wij Mizuno en Skymax.

Kleding en schoenen
Vanzelfsprekend kunt u ook bij ons terecht voor kleding en schoenen. Northern Golf voert de merken Footjoy, Calvin Klein, Alberto en Backtee.

Accessoires en cadeaus
Om het assortiment helemaal compleet te maken hebben wij natuurlijk ook de golfballen van Titleist en Pinnacle, golftassen van Ping, Titleist, Mizuno, Bennington en Bagboy, golftrolleys van Bagboy en Clickgear en om het u helemaal gemakkelijk te maken de electrische trolley van Motocaddy.
Veel van deze zaken zijn prettig geprijsd en ideaal om aan golfvrienden/vriendinnen cadeau te geven.

Contact gegevens
Shopkeeper: Nigel Carman