Golfclub De Compagnie Clubladder

Gedurende het winterseizoen kun je deelnemen aan onze winterclubladder. Een leuke manier om lekker te blijven golfen en om eens nieuwe mensen te treffen op de baan. Schrijf je nu in voor de golfladder en wij regelen elke 2 weken een leuke wedstrijd op jouw niveau.
Je bepaalt zelf hoe vaak en wanneer je speelt. Je wisselt van positie als je wint van iemand die hoger staat: meld je nu aan

Hoe werkt het?
De 1e wedstrijd word je ingedeeld op basis van je speelniveau. Na afloop voer je samen het resultaat in. Je ontvangt vervolgens elke 2 weken een email met nieuwe wedstrijdgegevens. Je hebt 2 weken om de uitslag te registreren of een datum te prikken.
Komt het even niet uit, dan mag je ook gerust een keer een ronde overslaan.

Je kunt via de gratis app ‘clubladder’ van Sportconnexions ook al je wedstrijden en resultaten in zien. Download de app:

App Store
Google Play