Handicart/Handicartpas aanvragen

Stichting Handicart

Op Golfclub Landgoed de Compagnie hebben leden en gasten de mogelijkheid om gebruik te maken van een handicart. Er zijn inmiddels 7 handicarts aanwezig op ons landgoed. Bent u lid van de stichting handicart, heeft u een starttijd gereserveerd en wilt daarbij graag gebruik maken van een handicart, dan kunt u deze zelf reserveren via de portal van Mijn Handicart.

Ook zonder lidmaatschap van de stichting handicart kunt u gebruik maken van handicarts. Om er een te reserveren dient u contact op te nemen met het secretariaat.

De uitgifte van deze handicarts gebeurd op volgorde van binnenkomst van de reserveringen. Voorkom teleurstelling en reserveer tijdig uw handicart. Maakt u toch geen gebruik van de reeds gereserveerde handicart, annuleer dan tijdig uw reservering en gun een ander het gebruik ervan.

De tarieven van de stichting handicart zijn van toepassing. https://www.handicart.nl/pashouders/

Lid worden van de Stichting Handicart
Stichting Handicart verstrekt zowel doorlopende als ook tijdelijke passen. Een tijdelijke Pas kunt u aanvragen als u naar aanleiding van een tijdelijk ongemak genoodzaakt bent gebruik te maken van een Handicart. Deze tijdelijke pas wordt gedurende het hele jaar uitgegeven en is 100 dagen geldig.

Verwacht u voor langere tijd een pas nodig te hebben, dan vraagt u een doorlopende pas aan. Deze blijft totdat u hem niet meer nodig heeft geldig. U kunt hier uw pas aanvragen.