Indeling clubkampioenschap matchplay heren 2020

Beste golfers,

De zomer is voorbij en ook het tijdvak voor de 2e voorronde….. Ik mis echter nog 9 van de 16 uitslagen van de 2e ronde. Donderdag 27 augustus is de laatste dag voor uitslagen 2e ronde.
Tot op dit moment heb ik 1 verzoek om de 2e ronde een paar dagen later te spelen. Als jullie niet kunnen spelen dan ook graag een melding, dan besluiten we wie er door mag naar de 3e ronde.

Namens de wedcie
Gert van Leusen

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Het schema van de voorrondes voor het matchplaykampioenschap is vastgesteld (zie bijlage matchplay indeling 2020 heren voorronde v1.pdf en in excel sheet). Er zijn 50 heren ingeschreven. Net als vorig jaar zijn een aantal deelnemers direct geplaatst voor het weekend, dat zijn de finalisten van vorig jaar aangevuld tot 8 personen met de beste handicappers.

Voor de overige 42 deelnemers bij de heren zijn er daarom 3 voorronden, de 8 winnaars van de 3e voorronde plaatsen zich voor de kwartfinales op zaterdagochtend 26 september. De plaats in het weekend is al bepaald op basis van de handicap bij sluiting inschrijving (zie bijlage matchplay indeling 2020 heren eindronde indeling concept.pdf).

De indeling voor de voorronde is op basis van handicap (zie bijlage aanmelding-loting CK mp heren 2020.pdf). De 1e voorronde moet uiterlijk donderdag 30 juli gespeeld worden, de 2e voorronde donderdag 27 augustus en de 3e voorronde donderdag 24 september. In het weekend van 26 en 27 september zijn dan de eindronden.
Als het vanwege de vakanties niet lukt om ronde 1 vóór 30 juli of ronde 2 vóór 27 augustus te spelen mag dat eventueel wat later gespeeld worden onder voorwaarde dat voor mogelijke vervolg ronde ook al een afspraak gemaakt wordt met de potentiele tegenstanders!

De uitslagen van de voorronde wedstrijden graag doorgeven aan Gert van Leusen – leusen@xs4all.nl of 06-10478502 (whatsapp mag ook, graag even namen en uitslag vermelden).

Alle wedstrijden – OOK de voorronde – worden gespeeld vanaf de blauwe tees (dames) en de witte tees (heren), over 18 holes matchplay zonder handicap verrekening. Bij een gelijke stand na 18 holes wordt er vanaf hole 1 een sudden-death ronde gespeeld, de eerste die dan een hole wint wint de match. Het is handig na de aanmelding van de voorronde in de starttijd module ook even aan te geven dat je eventueel extra hole(s) moet spelen.

De winnaars van de 3e voorronde plaatsen zich voor de 1e ronde in het weekend – heren op zaterdag 26 september vanaf 8.30 uur. Voor de heren wordt de 2e ronde zaterdagmiddag vanaf 13.00 uur gespeeld.
Op zondag 27 september volgen dan voor de winnaars de halve finales vanaf 08.30 uur en de finale wedstrijden vanaf 13.00 voor zowel dames als heren. We hebben besloten de 3e/4e plaats wedstrijden te schrappen.

Hieronder de indeling voorronde en de conceptindeling eindronde en de update

Update matchplay 31082020

Clubkampioenschappen Matchplay v3