Tweede Paasdag Broodwedstrijd Wim Zijlema

Ook dit jaar sponsoren Carla en Wim Zijlema De Echte Bakker weer de Broodwedstrijd op Tweede Paasdag! Een wedstrijd over 18 holes, met een heerlijk koffiebroodje na 9 holes.

Echte Bakker Wim Zijlema heeft in weekend meer dan 80 soorten broden. Meer dan 8 soorten wit en 19 soorten bruin. En dan hebben we het nog niet gehad over de verschillende soorten; volkoren, meergranen, sesam enzovoorts. U vindt de winkel aan De Reede 2 in Veendam. Ook is het mogelijk om bij Echte Bakker Wim Zijlema een ontbijt te laten bezorgen. Wij bezorgen ’s morgens tussen 7 en 9 uur een goed gevulde mand met broodjes, broodbeleg, kaas, verse jus d’orange en koffie/thee.

Inschrijven

Inschrijven voor de wedstrijd kan vanaf dinsdag 16 maart.  Het inschrijfgeld bedraagt €3,- en wordt geschonken aan een goed doel. Deze supergezellige wedstrijd is altijd binnen no-time volgeboekt en VOl=VOL !