Jeugd 1 kampioen!

Op zondag 21 juni is Jeugd 1 (36 holes) kampioen geworden in de 2e klasse van de NGF competitie.
En daarmee promoveren ze naar de 1e klasse. Door dit kampioenschap zijn er nu 6 teams van De Compagnie kampioen dit seizoen.

Het teams bestaat uit EfJee Harryvan (captain), Jordi v.d. Kade, Ramon van ’t Hof, Joep ten Wolde en Julian Dijk, die 2x is ingevallen.
Ondanks 1 nederlaag is ons jeugdteam op basis van de matchresultaten al zeker van het kampioenschap. Op 28 juni is het team thuis gastheer en niet meer in te halen door andere teams

Namens het bestuur en de TC feliciteren we de spelers van harte!

Het Jeugd 1 team (18 holes hoofdklasse) heeft gisteren de belangrijke wedstrijd nipt verloren en daarmee hebben ze het kampioenschap niet meer in eigen hand. Volgende week moet er zelf ruim gewonnen worden en dient de uitslag in de andere match gunstig te zijn.