Klaas Sie wint de eerste clubladder – seizoen 22/23

Afgelopen najaar zijn we van start gegaan met de eerste winterladder op Golfclub De Compagnie. Een nieuwe spelvorm waarin deelnemers iedere 2 weken door de computer werden gekoppeld aan een andere speler in de ladder. Beide spelers maakten in een 9-holes matchplay onderling uit wie op dat moment het beste om kan gaan met de winterse omstandigheden in de baan. De winnaar van deze tweestrijd neemt vervolgens de hoogte plek op de ladder in.

De winterladder bleek een prachtig instrument om leden met elkaar in contact te brengen. Er zijn in totaal 154 wedstrijden gespeeld door 60 spelers, een gemiddelde van 5 wedstrijden per speler en een opkomst van 77%. Super mooie cijfers voor een eerste seizoen!

Wij bedanken alle deelnemers voor hun sportieve inzet, en feliciteren de volgende spelers met hun bijzondere prestaties:

Meeste wedstrijden gespeeld (16):
• Herman Schreuder

Top spelers
• 1e plaats: Klaas Sie
• 2e plaats: Dennis van Krieken
• 3e plaats: Paul Sportel

Top spelers (dames)
• 1e plaats: Ineke Hofman
• 2e plaats: Marion den Boer
• 3e plaats: Anja de Heer

Snelle stijgers:
• Rob Bertram
• Ronald Knoop
• Rianne Vrolijk
• René van der Ende

Klaas en Ineke zullen op een later moment een leuke prijs in ontvangst nemen. Volg hiervoor onze socials. De volledige eindstand van de winterladder vind je hier. En ook leuk te vermelden is dat de top 3 spelers (m/v) zijn opgenomen in de ‘Hall of Fame‘.

Er vanuit gaande dat gesprekken met een mogelijke sponsor voor de ladder-competitie succesvol worden afgerond gaan we op maandag 1 mei 2023 weer van start met het zomerseizoen! Wil je ook meedoen? Schrijf je dan nu alvast in via deze link!