Leren golfen: Snel uw GVB

open dagGolfclub de Compagnie is een uitstekende plek om te beginnen met golf. Golf Pro Wouter Oosting zorgt ervoor dat u  het golfen snel vaardig bent en uw GVB ofwel Handicap 54 haalt.

Aspirant – lidmaatschap

• 10 prive lessen van een half uur
  • Lesdata en tijden worden in overleg samengesteld. Uitermate flexibel dus!
  • Gebruik oefenfaciliteiten; Par 3- baan, chipping area en putting green
  • Gratis gebruik van materiaal
  • Vrijblijvend de mogelijkheid deel te nemen aan ‘oefen’ wedstrijden
  • Mogelijkheid tot het volgen van theorieles
  • U kunt ook met een eigen groep inschrijven.
  • Data`s worden in overleg vastgesteld.
  • Tijdsduur programma 6 maanden

Contributie 1 persoon                                                            € 395,00

Contributie 2 personen                                                          € 325,00 per persoon

Voor meer informatie of inschrijvingen kunt u mailen naar info@golfclubveendam.nl

Wellicht heeft u al eens gehoord van het 9-stappenplan, waarmee er binnen de golfwereld  een stappenplan bedoeld wordt om de vaardigheid van alle golfers te ontwikkelen en mensen thuis te maken in de wereld van Golf! Dit is essentieel aangezien je op deze manier meer plezier uit de sport haalt. Zodra je als golfer meer plezier haalt uit het oefenen en spelen, dan zul je actiever en frequenter de golfbaan bezoeken met familie en vrienden.  Niet alleen voor beginnende golfers is het 9-stappenplan een uitkomst, ook meer gevorderde golfers kunnen aan hun spel werken door gebruik te maken van de ontwikkelde materialen.

Een uitgebreide uitleg over het stappenplan vindt u hier

Klik op onderstaande button om direct een les bij golfpro Wouter Oosting te boeken;

pga-holland