Aspirant lidmaatschap

Om u op een aangename manier kennis te laten maken met golf heeft golfclub De Compagnie een kennismakingspakket samengesteld voor aspirant leden. Dit aspirant lidmaatschap is vanaf de datum van inschrijving 6 maanden geldig en voorziet ook nog eens in golflessen en deelname aan de maandelijkse opstapwedstrijden. De kosten zijn vanaf € 395,- (1 persoon) en €325,- per persoon (bij aanmelding van 2 personen tegelijk)

U kunt meer informatie opvragen door een e-mail te sturen naar info@golfclubveendam.nlLeren golfen bij De Compagie

Gratis golflessen praktijk en theorie
Het aspirant lidmaatschap voorziet in tien gratis lessen van onze golfpro. Dit zijn tien persoonlijke lessen van ieder dertig minuten waarin u de beginselen van de golfsport kunt leren. Daarnaast kunt u gebruik maken van de oefenfaciliteiten om u in het golfspel te bekwamen.
Ook de theorie komt uiteraard aan bod. Daarvoor worden regelmatig avonden in het clubhuis georganiseerd.

Onbeperkt spelen op de Par-3 baan
Nadat u een aantal praktische lessen heeft gevolgd en de theorie beheerst, kan de golfleraar u permissie geven om zelfstandig en zonder begeleiding op de oefenbaan te mogen spelen. Ook als u nog geen permissie heeft kunt u onbeperkt spelen op de Par-3 baan onder begeleiding van een lid met permissie voor de 18 holes baan.

Meedoen aan opstapwedstrijden
De Commissie Leden organiseert maandelijks een opstapwedstrijd voor beginnende golfers. Het wedstrijdkarakter hiervan is ondergeschikt aan de gezelligheid en het leerzame. Onder begeleiding van een ervaren golfer kunt u spelen op de 18 holes baan. Doel van deze opstapwedstrijden is het plezier in het golfspel, het bekwamen in techniek en het kennismaken met leden van De Compagnie.

Geen verdere investeringen
Aspirantleden kunnen tijdens de lessen en gedurende de hele lesperiode gebruik maken van materiaal dat door de pro of door de golfshop beschikbaar gesteld wordt.

Géén verplichtingen
Het aspirant-lidmaatschap verplicht u verder tot niets. Na de periode van 6 maanden beslist u of u wel of geen lid wilt worden.