Midzomernacht Golfwedstrijd

21 op 22 juni 2019

De Odd Fellows Veendam organiseren een bijzondere golfwedstrijd voor het goede doel in de nacht van 21 op 22 juni 2019. Iedereen is van harte welkom om mee te doen met deze nachtelijke golfwedstrijd.

De wedstrijd staat open voor golfers met een NGF- handicap van 54 of lager.

Inschrijven

U kunt zich individueel of als team (2 of 2×2 personen) inschrijven. U komt dan samen in één flight.
Meedoen is geheel voor eigen risico.
Opgave graag z.s.m. (uiterlijk tot 1 juni 2019) bij Jan Brouwer tel. 06 13 312 505, mail: brouwerj@netvisit.nl.

Let op! Er is slechts beperkt plaats voor deze wedstrijd.
Leden van Compagnie kunnen zich opgeven via de clubsite.
Voor evt. overnachting hebben wij gratis Camper- kampeerplaatsen beschikbaar!

Spelvorm

Tweebal Texas Scramble Stableford over 9 holes.
Beide spelers van het team slaan af en kiezen de beste bal plaats waar verder gespeeld wordt.
Nadat beide spelers van die plek geslagen hebben wordt elke keer opnieuw gekozen op welke plaats men verder speelt (t/m het uitholen).
Aan iedere speler worden twee lichtgevende golfballen beschikbaar gesteld.
De baan wordt op de afslag, bunkers en greens verlicht.

Kosten

Deelname aan deze onvergetelijke charitatieve wedstrijd kost € 50,- per persoon (inclusief ontbijt).

Opbrengst

De opbrengst gaat volledig naar de Palliatieve Zorg Zuidoost Groningen.

Betaling

Vooraf op rekening van de penningmeester van de Stichting Maatschappelijke Activiteiten van de ODD FELLOWS VEENDAM J.Tammeling NL47RABO 0303852097 o.v.v. “Nachtgolf”.

Opgave en betaling sluit op 1 juni 2019.

Bij onvoldoende aanmeldingen behoudt de organisatie zich het recht voor de wedstrijd te annuleren.

21.30 uur ontvangst.
22.30 uur naar de holes.
23.00 uur start en versnapering onderweg.
Circa 02.00 uur binnenkomst, ontbijt, bekendmaking opbrengst en winnaars.