Nederlands Kampioen Marit gehuldigd

Vandaag is Marit Harryvan gehuldigd vanwege haar prestaties op de Noordwijkse vorig weekend tijdens het NK. Zij werd hier in barre omstandigheden na 4 rondes, met broer Efjee als caddie aan de tas, Nederlands Kampioen! Hiermee schrijft zij geschiedenis en als trotse vereniging hebben wij haar verrast met een huldiging. Nietsvermoedend kwam zij na haar les met Wouter naar het clubhuis om nog even een drankje te doen. Dit doet ze immers vaker als Wouter na haar les een gaatje heeft. In het clubhuis werd ze opgewacht en onder het nummer ‘We are the Champions’ en luid applaus kwam ze het restaurant binnen. Voorzitter Henk Rotman reikte aan haar bloemen en een mooi statieportret uit, welke inmiddels door onze voorzitter himself is opgehangen in de hal van ons clubhuis en hiermee een prominente plaats heeft gekregen.