Nieuwsitems voor leden

In de ledenomgeving  zijn regelmatig nieuwsberichten te vinden -enkel voor leden- hiervoor dient u in te loggen via de website.

Update bouw lockerruimte

Zoals u waarschijnlijk weet zal de lockerruimte worden uitgebreid. De werkzaamheden hiervoor zullen op 24 september beginnen.

Als eerste zal het talud langs de hellingbaan voor de handicarts en trolley’s worden ontgraven. Deze werkzaamheden zullen ongeveer tot 2 oktober duren. Na de ontgraving zal in de vrijkomende muur een opening worden gezaagd naar de ‘oude’ lockerruimte. Deze openingen worden dan de doorgang van de oude naar de nieuwe lockerruimte. Nadat de openingen zijn gerealiseerd zullen deze worden afgesloten met houten regelwerk en houten schotten.

Lockers

Indien de locker staat op de plaats waar een van de openingen zal komen en zal de locker verplaats moeten worden. Dit zal door ons worden uitgevoerd vóór 26 september. De locker blijft wel in dezelfde ruimte. Later zal uw locker in de nieuwe locckerruimte worden geplaatst (ongeveer midden december). Locker gebruikers worden hiervan op de hoogte gehouden.