Onze Jeugd deed het goed op de NNO

Op 25 april werd de Noord Noord Oost jeugdcompetitie gehouden bij De Compagnie. Jeugdige spelers tot 21 jaar van clubs van Leeuwarden tot Hengelo deden mee. De doelstelling is jeugd te stimuleren ervaring op te doen in wedstrijdverband. Het totale deelnemersveld bestond uit 65 golfers. De Compagnie beet het spits af voor het seizoen 2015. NNO winnaars

Golfers zijn gelukkig wat gewend en de jongeren lieten zich dan ook niet afschrikken door de weersvoorspellingen. Een beetje motregen deerde hen niet.

Voor De Compagnie kwamen uit: Efjee Harryvan, Lars Meuken, Julian Dijk, Sander Baas, Jasper de Poel, Pepijn Nap en Quinten Zuiderveld. Voor Pepijn en Quinten was dit hun eerste golfwedstrijd van 9 holes.

Na een spannende strijd en goed spel, vielen twee golfers van onze club in de prijzen. Lars Meuken won de eerste prijs in de 1e categorie 18 holes strokeplay, met een netto score van 64.  Sander Baas won in categorie 3 een derde prijs met 22 stableford punten.

Al met al een zeer geslaagde dag, met veel hulp van vrijwilligers. De prijzen werden gesponsord door Sandra’s Hairstudio en de Echte Bakker Zijlema. Op naar de volgende NNO op 9 mei in Glimmen. birdies NNO