Open wedstrijden 2015

Voor 2015 staan er 4 Open Wedstrijden op het programma:

Zaterdag 9 mei: Aphrodite Open.Aphrodite open Terug van weggeweest bij De Compagnie, voor leden en niet-leden. Op 17  golfbanen wordt dit seizoen om de Aphrodite Cup gestreden.De winnaar m/v van elke wedstrijd wint een 8-daagse vliegreis met verblijfAphrodite open spanej naar Zuid-Spanje met Choice Travel. Verblijf in het Iberostar Royal Andalus **** met de Finale op de golfbanen van Novo Sancti Petri. Inschrijfgeld niet-leden € 47,50, inclusief goodybag, flesje water en fruit voor in de baan. Leden van De Compagnie betalen € 12,50 en kunnen zich via de wedstrijdkalender inschrijven. Meer informatie.

Duogolf

Vrijdag 15 mei:  Duogolf. Het woord zegt het al, je mag een Duo vormen met man, vrouw, vriend, vriendin, partner, collega, zoon, dochter, vader, zus, broer, buurvrouw, opa of oma. Alle combinaties zijn mogelijk: man-man, vrouw-vrouw of mixed. Er wordt gespeeld in 2 categorieën. De inschrijving gaat via Duogolf.

Noordelijke Golf Tour 2015 Game3 Vrijdag 19 juni: Noordelijke Golftour. Na het zeer succesvolle eerste jaar is Golfclub de Compagnie het  strijdtoneel van de derde wedstrijd op de NGT. Er wordt gespeeld in 2 categorieen: strokeplay t/m hcp 11.4 en stableford van hcp 11.5 t/m 22. Maak kans op deelname aan het Golftime Open in Portugal!
Inschrijfgeld voor gastspelers € 45,00, leden betalen € 20,00. Dit bedrag is inclusief koffie/thee/koek/greenfee en bittergarnituur. Aanmelding via noordelijkegolftour@hotmail.com.
Alle wedstrijden in deze tour.

Artwork_Gronings Open 2015Zondag 4 oktober: Gronings Open. Hét evenement om de allerbeste amateurspeler van de provincie Groningen. Deelnemers uit het hele land doen mee. Max. exact hcp 12.0. Deelname €50,00, inclusief koffie/thee met koek, baancatering en een afsluitende lunchbuffet. Leden van De Compagnie betalen € 20,00. Inschrijving via www.progolfevents.nl.

de trotse winnaars van het eerste Gronings Open in 2014!
De trotse winnaars van het eerste Gronings Open in 2014!