PARK DE ZEEGSER DUINEN

In het Nationaal Park de Drentshce Aa, ligt op een unieke locatie, Park de Zeegser Duinen. Midden in de natuur en minder dag 30 minuten rijden van Golfclub Landgoed De Compagnie. Een heerlijke plek voor een ontspannen vakantie, cultureel uitstapje en natuurlijk een een fijne ronde golf.

OP VAKANTIE IN NOORD NEDERLAND

Park de Zeegser Duinen is dé plek voor een heerlijke vakantie in eigen land. Je vakantiehuis bevindt zich midden in Nationaalpark de Drentsche Aa waar je vanuit de voordeur binnen enkele minuten kunt genieten van rust en ruimte in de prachtige natuur. Wandel door weidse heidevelden, zandverstuivingen en beekdalen en stop bij natuurlijke (zwem) meertjes om uit te rusten en op te frissen. Je vindt veel activiteiten en bezienswaardigheden op een korte rijafstand. Bezoek je Park de Zeegser Duinen, dan hebben we een interessant aanbod in combinatie met overnachtingen.

Park de Zeegser Duinen is royaal opgezet; je vakantiehuis beschikt over een ruime tuin waar je geniet van een goed glas wijn bij de buitenhaard. Eén met de natuur, dit gevoel krijg je hier gelijk. Zeker na een bezoek aan Golfclub Landgoed De Compagnie.

Arrangement Golfclub De Compagnie

Het samengestelde arrangement biedt de mogelijkheid om de gehele dag te genieten van de prachtige baan.

– Aankomst met koffie, thee & gebak
– Gebruik van de oefenfaciliteiten
– 18 Holes golfbaan
– Receptie inclusief een drankje per persoon & bittergarnituur

Arrangement te boeken voor gasten van Park De Zeegser Duinen.