Rabobank Clubkas: Stem ook!

Stem ook op de Compagnie!

Breng je stem uit

Dit jaar gaat het stemmen op jouw favoriete club net even anders dan je van ons gewend bent. Je ontvangt geen stemcode, je kunt tot 25 oktober direct via de Rabo App of via Online Bankieren (internetbankieren) je stem uitbrengen op de deelnemende clubs. Hoe meer stemmen, des te meer geld voor de club(s).

Zo werkt het stemmen

Stemmen via de Rabo App:

1. Log in en ga via ‘Zelf regelen’ naar ‘lidmaatschap’ en druk op de knop ‘ClubSupport’.

2. Druk op ‘Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar deelnemers te gaan.

3. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk op ‘Stap 2’.

4. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.

5. Druk daarna op ‘Stemmen indienen’ om je stem uit te brengen.

Stemmen via Rabo Onlinebankieren (internet):

Log in op www.rabobank.nl/clubsupport. Rechts bovenaan zie je een oranje knop met daarin de tekst ‘breng je stem uit’. Log in zoals gebruikelijk. Klik op de tegel ‘ClubSupport’ en vervolgens op de oranje knop ‘stemmen’. Hierna kun je 5 stemmen uitbrengen op de deelnemende clubs.

Vragen over stemmen neem dan contact op met 088 726 73 16.

Heb je al gestemd? Prima!
Nog niet gestemd? Stemmen kan tot 25 oktober.

Jouw stem is geld waard. Veel Succes!

Met vriendelijke groet,

Rabobank Stad en Midden Groningen