Reviews golfgames

Met medewerking van Lennaert (13 jaar)

Golf Rival

Golf Rival is een leuk multiplayer spel en werkt goed het is te spelen op de telefoon. Het is een multiplayer game voor 2 personen. Je speelt tegen onbekenden op internet.

Je speelt 1 tegen 1 op een hole. Je speelt om de beurt een slag en dat gaat telkens zo door het is dus niet wie het verste van de hole ligt mag eerst.

Wie hem als eerste in de hole krijgt wint, maar de ander mag altijd nog zijn slag afmaken en gelijk komen te staan. Als het gelijk is komt er een extra shootout hole, degene die dan het dichtst bij de vlag eindigt wint.

Hoe leuk is het? Best leuk! Dit gratis spel krijgt 4 van maximaal 5 sterren.

Download het spel voor Android of iPhone

Super Stickman Golf

Stickman is een spelletje dat je alleen speelt. Het lijkt eigenlijk niet heel veel op golf, maar het is heel verslavend. Je probeert de bal in zo min mogelijk slagen in de hole te slaan.

Je speelt het in een gekke omgeving die niet heel natuurlijk lijkt, met hoge bergen en schuine wanden. Echt een behendigheidsspelletje dus.

Stickman is gratis, heel verslavend en echt heel leuk om te doen. 4,5 van de 5 sterren!

Download het spel voor Android of iPhone

Bonus Review: The Golf Club 2019

The Golf Club 2019 is een heel realistisch spel, dat je zowel op de PS4, de Xbox One als de PC kunt spelen. Het spel kent tientallen verschillende banen, en dankzij de samenwerking met PGA kun je ook op beroemde banen zoals TPC Sawgrass en TPC Boston spelen.

Het spel kent een PGA Tour mode als je alleen speelt, waarin je via Q-School en de Web.com Tour kunt kwalificeren om mee te spelen in de PGA Tour.  Heel leuk om de banen te spelen die je ook op televisie ziet, zoals de iconische hole 17 op Sawgrass.

Maar het allerleukste is dat je ook samen kunt spelen. Als je eenmaal snapt hoe je met elkaar verbindt, kun je met vrienden die op hetzelfde platform spelen een rondje lopen. Onlangs hebben we zelf met vrienden van De Compagnie afgesproken en een Fourball gespeeld. Zij in hun woonkamer, en wij in de onze. Telefoon op speaker in het midden, wijntje en kaasje erbij en je hebt echt een top-avond.

The Golf Club 2019 is superleuk en komt heel dicht bij de echte golfbeleving. 5 sterren spel!

Het is online te koop op verschillende plekken, onder andere op https://www.thegolfclub2019.com/, maar bij sommige winkels is het spel ook nog op disc te koop.