Schuilhutten

Voor de veiligheid van de speler is het een absolute noodzaak dat onze baan voorzien is van voldoende en goede schuilhutten. Daarom worden er momenteel 8 schuilhutten gebouwd, die zo goed mogelijk verdeeld worden over onze ruim opgezette golfbaan.

IMG_0444

Uitgangspunten voor het besluit om er 8 te plaatsen zijn: dat in het geval van onweer het zeer plezierig is dat de afstand die afgelegd moet worden naar de dichtstbijzijnde schuilhutten acceptabel is en dat deze tevens gemakkelijk is te vinden en bovendien voldoende ruimte biedt aan de speler. De schuilhutten worden voorzien van bliksemafleider.

Wij kunnen ons voorstellen dat er leden zijn die de bouw van deze schuilhutten haaks vinden staan op het beleid om terughoudend te zijn met investeringen. Dat vond de baancommissie ook en daarom is gekozen voor een ‘ huurconstructie’. De jaarlijkse huurprijs past keurig binnen het jaarlijkse budget voor baanmeubilair.

De baancommissie

P.s. Vrijwilligers die willen helpen om de schuilhutten van een verfje te voorzien worden verzocht contact op te nemen met Henri Drenth of het secretariaat.