SiteOnline – Online Partner De Compagnie

Geweldig nieuws! Op deze romantische dag verklaren SiteOnline en Golfclub Landgoed De Compagnie elkaar de liefde. Joram van Doorn kenden we al als lid van onze businessclub en zodoende hebben Fopke en Joram elkaar het afgelopen jaar ook gevonden als het gaat om online uitdagingen voor de golfsport en voor onze vereniging.

“Met SiteOnline als nieuwe online partner kan de golfclub profiteren van hun expertise op het gebied van websiteontwikkeling en digitale oplossingen. Nog deze zomer kunnen we uitkijken naar een nog betere online ervaring voor alle leden en gasten van Golfclub Landgoed De Compagnie”: aldus Fopke

Fopke Drijfholt (l) & Joram van Doorn (r)

Over Websiteontwikkeling bij SiteOnline
Een website geldt als het visitekaartje van uw organisatie. SiteOnline helpt u uw website aan te laten sluiten bij uw kernwaarden, visie en missie en samen zorgen we dat uw website bijdraagt aan het succes van uw organisatie! Met een breed team van verschillende developers, designers, marketeers en consultants helpen wij bedrijven gezamenlijk naar uw einddoel! Een open, vriendschappelijke en creatieve cultuur staat bij ons voorop. Zo maken wij werken aan uw opdracht niet alleen nuttig, maar ook leuk! Naast het contact met uw vaste contactpersoon binnen SiteOnline, heeft u altijd de mogelijkheid om met een van onze experts te praten. Korte lijnen geven u een gevoel van betrokkenheid en zorgen daarbij voor een optimaal eindresultaat.

SiteOnlie is ook sponsor van vooruitgang
SiteOnline is naast online partner van onze golfclub tevens sponsor van innovaties en digitalisering. Zo hebben we mede door de inbreng van SiteOnline onlangs een splinternieuw digitaal toughscreen in het clubhuis gekregen waarop ieder speler eenvoudig zijn of haar playing handicap kan achterhalen.