Speeldata bedrijvencompetitie

Speeldagen
De speeldagen voor de bedrijvencompetitie 2020 zijn: 3 april, 15 mei, 12 juni, 21 augustus en 18 september 2020.

De sponsor & relatie dag waarvoor onze bedrijfsleden en sponsoren een aparte uitnodiging ontvangen is op vrijdag 16 oktober 2020.

Programma speeldagen

Ontvangst vanaf 11.00 uur
Welkomstwoord 11:45 uur
Aanvang shotgun wedstrijd 12:00 uur
Einde Wedstrijd 17:00 uur
Aanvang diner +/- 18:00 uur

U wordt deze dag geheel verzorgd. Bij aankomst staat er koffie en iets lekkers voor u klaar en kunt u nog even rustig inslaan op de drivingrange en oefenen op de putting- en chippinggreen. U ontvangt voor aanvang van de ronde een lunchpakket. En uiteraard verzorgen we een hapje en drankje door de baan.
Na de wedstrijd is er voldoende tijd om te netwerken en op te frissen (casual is toegestaan). Rond 18:00 uur overhandigen we de dagwinnaars de prijzen en aansluitend genieten we samen van het diner.

Kijk voor aanmelden en meer info op:  business-club/bedrijvencompetitie/