Struikrovers gezocht

We zijn op zoek naar meer struikrovers. Struikrovers zijn vrijwilligers die de handen uit de mouwen willen steken bij werkzaamheden op onze mooie baan. Veel werkzaamheden zijn ondergebracht bij de greenkeepers van de Enk, maar we willen ook vooral dat onze Greenkeepers de tijd aan aandacht kunnen besteden aan de golfbaan zelf. Er zijn dan ook veel bijkomende klusjes die opgepakt kunnen worden door onze struikrovers.

Struikrovers gaan eenmaal per maand (eerste woensdag van de maand) met elkaar een paar uur de baan in om werkzaamheden op te pakken. Je kunt zelf die klusjes kiezen die jij het leukste vindt om te doen. Te denken valt aan onder andere de tegels op de tees en afstandmarkers bijsteken; paaltjes verven en plaatsen; bloembedden inzaaien; afstand markers op de fairways mooi zichtbaar maken; opslag weg knippen wat over het pad hangt, natuurbiotoopjes vrij zetten van overwoekerend hout, onderhoud van de heidetuin, etc. Ook kun je als Struikrover je eigen stukje golfbaan claimen. Daarmee geef je aan dat jij de verantwoordelijkheid neemt over dat stukje golfbaan en ervoor zorgt dat het er op en top bij ligt.

Deze struikrovers zijn iedere eerste woensdag van de maand welkom van 9 tot 12. Nadien sluiten we af met een bord soep of broodje kroket.

Voor vragen kan u zich richten naar info@golfclubveendam of rechtstreeks aanmelden via greenkeeper@golfclubveendam.nl

Ik hoop dan ik u als vrijwilliger mag ontmoeten op onze struikrover ochtend!

Vriendelijke groet

Anton Metselaar