Uitnodiging Vriendinnendag 2023 – woensdag 21 juni

Aan alle dames van Veendam, Havelte, Leeuwarden, Zwolle, Lütetsburg

De damescommissie van GC De Compagnie nodigt je van harte uit voor de traditionele jaarlijkse Vriendinnendag met afsluitend Italiaans buffet.

Deelname:

De wedstrijd staat open voor alle vrouwelijke leden van bovenvermelde clubs en vriendinnen van de woensdagmiddagdames, ongeacht hun handicap. Deelnemers met een hcp hoger dan 36 spelen, omwille van de snelheid, op hcp 36.

Inschrijving:

Opgave is mogelijk  t/m dinsdag 14 juni via E-Golf4u (wedstrijden) of middels een e-mail naar hermol54@hotmail.com. Graag met vermelding van je WHS-handicap.

Het is ook mogelijk om middels beide inschrijfmogelijkheden je vriendin op te geven. Vermeld in dat geval ook haar WHS-handicap.

Geef in de mail ook aan of je – of jullie – wenst deel te nemen aan het buffet. Schrijf je in via E-Golf4u, dan kun je de optie horeca aanvinken.

Handicarts

Reserveringen verlopen via de app van Stichting Handicarts zoals je dat gewend bent. Er zijn 9 handicarts beschikbaar. Bij vragen kun je contact opnemen met het secretariaat van de club: 0598 625 272.

Spelvorm:

Shotgun – Greensome Stableford over 18 holes met 3 / 4  handicapverrekening.

Programma:

• Ontvangst: vanaf 10.45 uur met koffie/thee en iets lekkers
  • Briefing: 11.30 uur
  • Naar de holes: 11.45 uur
  • Start:  12.00 uur
  • Binnenkomst: bij benadering 17.00 uur
  • Buffet: 18.00 – 21.00 uur

Kosten:

• Leden Compagnie en 4*-clubs : € 35,–
  • Vriendinnen incl. greenfee : € 75,–
    Dit is incl. koffie/thee met wat lekkers, hapjes en drankje door de baan en buffet.
  • Wil je alleen meespelen en ben je lid van de Compagnie of een 4* -club, dan zijn de kosten € 8.00.

Betaling:

Op bankrekening NL54 ABNA 0508 1780 29 t.n.v. E.J.M. van Dooremaal-Reese

Je inschrijving is pas geldig wanneer het verschuldigde bedrag is voldaan voor 14 juni. Restitutie van het inschrijfgeld is alleen mogelijk tot 2 dagen voor de wedstrijd.

Wij hopen jullie in groten getale te ontvangen.

Namens de Damescommissie van Golfclub De Compagnie,

Hetty Hermes & Femy van Dooremaal