Verslag kind/(groot) ouder wedstrijd

Verslag van de kind/(groot)ouder wedstrijd op 24 november.

Na een welkom van de jeugdcommissie gingen we om 10 uur van start op de par 3 baan.  Iedereen (26 deelnemers en begeleiders) gingen goed gehumeurd de baan op.  De meeste kinderen spelen handicap 54, ook de allerjongsten, die nog niet zo lang op les zijn, spelen  mee.

Ons doel van deze activiteiten is om behalve de lessen van Wouter in de praktijk brengen, het golfspel  leuk te gaan vinden, de interesse te behouden, vrienden te maken, leren om samen te spelen, de gedragsregels te benoemen,  het groepsgevoel  en clubliefde te ontwikkelen.

De “gevorderde groep” speelt leuk en ze willen ook winnen.  De allerjongsten  vinden  9 holes nog wel  lang. Ze stuiteren door de baan en vergeten af en toe de kar mee te nemen en springen over slootjes en roepen na 5 keer putten heel enthousiast :    “HOLE IN 5”

Natuurlijk zijn er trotse prijswinnaars :  1 Seph Scheen

2 Finn Rotman en Laurens Hesp

3 Max Lieberom en Emir Eganovic

Lars Meuken maakte 2 Birdies.

Voor alle anderen kinderen was er een golfbal (aangeboden door Van Delden Bouw ) een tee en potloodje als dank voor hun inzet.

Na een patatje en een drankje ging iedereen na een gezellige wedstrijd naar huis.

De jeugdcommissie.

Martin, Linda en  Jantje