Voorbereiding competitie

Veel competitieteams spelen graag oefenwedstrijden ter voorbereiding op de competitie in april. Om de teams daarin tegemoet te komen en de oefenwedstrijden goed te reguleren, zodat ook de eigen leden voldoende kans hebben om in het weekend te spelen, heeft bestuur het volgende afgesproken.

Golfclub de CompagnieOp vrijdag, zaterdag en zondag in februari en maart is het voor alle competitieteams mogelijk om een teeluiting te vragen voor een oefenwedstrijd, mits er geen wedstrijd gepland is op die dag. De aanvragen lopen altijd via het secretariaat.
Als de oefenwedstrijd tegen een team van de 4**** clubs is, kan dat gratis. Is dit tegen een ander team, dan betalen die het gereduceerde tarief van € 30,00. Dit betekent dat er niet op basis van wederkerigheid gratis gespeeld kan worden tegen teams buiten de 4**** teams. Onze teams betalen dan ook bij de andere clubs. De teesluiting is alleen mogelijk van 9.00 tot 9.30 uur. Voor eventueel een 2e ronde gelden geen voorrangsregels.
Dit geldt ook voor teams van de 4**** die onderling bij ons een oefenronde willen spelen. Er gelden dan gewoon de regels voor het spelen via de 4****.  Aanmelden via het secretariaat en geen starttijd of teesluiting.

Natuurlijk zijn alle teams ook buiten de mogelijkheid van de teeluiting om van harte welkom om een ronde te spelen, volgens de gebruikelijke startregels.

Iedereen een goede voorbereiding gewenst! Mochten er vragen of opmerkingen zijn, meld het aan de tijdelijke competitie-commissie via info@golfclubveendam.nl