Wandeling rondom het golflandgoed: ‘Voor spek en bonen’

Zaterdag 4 februari organiseert ParTee een winterwandeling! Het thema is ‘voor spek en bonen’. In de winter tóch een rondje wandelen, maar dan zonder golfclubs. Uiteraard voor de gezelligheid én om een stukje historie van de Veenkoloniën en het golflandgoed mee te krijgen. Doe je ook mee? Geef je op voor 1 februari via: partee@golfclubveendam.nl.

• Wat: Winterwandeling ‘voor spek en bonen’
  • Wanneer: Zaterdag 4 februari 2023
  • Tijd: 13.30 uur
  • Kosten: € 5,00 (onderweg veenkoloniaal hapjes en drankjes)
  • Afstand: Circa 7,5 kilometer

Winterwandeling
We starten vanaf het clubgebouw en lopen rondom het golflandgoed en door het mooie Borgerswold. Weet jij wat dalgronden, haardkuilen, het jaagdpad en de rimpe met elkaar te maken hebben? Dit stukje historie hoor je onderweg. De geschiedenis van de Veenkoloniën met een knipoog naar de namen van de holes op ons landgoed. Onderweg krijg je twee keer een heerlijk drankje met iets lekkers. We zijn rond 16.00 uur weer terug bij het clubhuis.

Heb je trek gekregen van de wandeling en de verhalen? Dan kun je bij het clubhuis voor € 10,00 nog een ‘captains dinner’ eten. Opgave via: info@restaurantdecompagnie.nl.