Actueel Coronaprotocol Golfclub de Compagnie

Vanaf woensdag 26 januari 2022 is onderstaand coronaprotocol van toepassing op Golfclub De Compagnie.

In het algemeen geldt:

Blijf de basisregels volgen om de verspreiding van het virus te beperken. Hoe beter we dit met elkaar doen, hoe minder beperkende maatregelen er nodig zijn. Blijf deze basisregels ook volgen als u al gevaccineerd bent.

• Was vaak uw handen en hoest in de elleboog
  • Houd 1,5 meter afstand, zowel op de golfbaan als in het clubhuis
  • Schudt geen handen
  • Blijf thuis bij klachten en laat u testen

Vrij golfen en wedstrijden

• Houd altijd 1,5 meter afstand; zowel vóór, tijdens als na het golfen.
  • Flights tot maximaal 4 personen zijn toegestaan.
    • Voor een 4-bal geldt een maximale hcp van 90
    • Alle flights moeten aansluiting houden met voorgaande flights, ongeacht aantallen.
    • Laat door zodra u moet gaan zoeken en een flight op u staat te wachten
    • De marshal kan verzoeken het speeltempo te verhogen om zo de snelheid in de baan te bevorderen.
    • Wanneer de baan volgeboekt is vragen wij alle spelers rekening te houden met een doorlooptijd op 9 holes van 2 uur.
  • Het spelen van wedstrijden is toegestaan. Het gaat hierbij zowel om clubwedstrijden (onderling) als wedstrijden tegen spelers en teams van andere clubs (clubcompetities)
    • Bij voorkeur worden wedstrijdscores digitaal ingeleverd.
    • Let op dat bij een eventuele prijsuitreiking wel 1.5 meter afstand wordt gehouden.

Lessen, trainingen & clinics

• Er geldt geen maximale groepsgrootte voor lessen en clinics.
  • Onderling 1,5 meter afstand houden is echter wel verplicht.
  • Er is bij lessen buiten geen coronatoegangsbewijs (CTB) vereist.

Clubhuis

• In het clubgebouw zijn mondkapjes verplicht voor personen vanaf 13 jaar.
  • Toiletten, kleedkamers en douches zijn geopend.
    Wilt u gebruik maken van de kleedkamers, dan dient u over een coronatoegangsbewijs te beschikken. Deze kunt u laten controleren in het restaurant of aan de balie.

The Northern Golfshop

• De shop is weer geopend. Kijk hier voor de actuele openingstijden.
  • Het coronatoegangsbewijs is niet verplicht voor winkelklanten
  • In de shop zijn mondkapjes verplicht voor personen vanaf 13 jaar.
    Heeft u vragen over de shop, neem dan contact op met Nigel Carman via northerngolf@hetnet.nl of 06 28 97 94 57

Horeca

• Restaurant De Compagnie is vanaf woensdag 26 januari weer geopend
    • Dagelijks bent u vanaf 9:30 uur van harte welkom
    • De keuken is in de winterperiode open tot 17:00 uur
  • Bij bezoek aan het restaurant dient u te beschikken over een coronatoegangsbewijs (CTB).
    Houdt uw CTB gereed bij binnenkomst. Het personeel is verplicht deze te controleren.
  • Er zijn vaste zitplaatsen, reserveren is niet verplicht.
  • Aan tafel is geen maximaal aantal personen voorbehouden. Wel dient iedereen op 1,5 meter afstand van elkaar te zitten.
  • Wanneer u zich verplaatst in het restaurant is het dragen van een mondkapje verplicht voor personen vanaf 13 jaar.
  • Eenmaal aan tafel mag het mondkapje worden afgezet.

We zijn blij dat het restaurant weer open mag en met de verdere versoepelingen. We vragen uw begrip en medewerking om het samen met ons zo werkbaar mogelijk te maken. Zorg dat u goed op de hoogte bent van de geldende maatregelen en volg te allen tijde de adviezen van de marshal en/of het personeel van de Golfclub op.

Het voltallig team van Golfclub De Compagnie wenst u heel veel plezier en gezondheid op onze prachtige golfbaan.