Welcome to the club

Wie gaat golfen ontdekt zoveel meer

Heel soms denken mensen mensen nog wel eens dat golf een elitesport is. Maar dat is allang niet meer zo.
Vergeet dure lidmaatschappen en etiquette. Wie gaat golfen, ontdekt zoveel meer! Golfen gaat om plezier, verbinden en gezond buiten bewegen in de natuur. Ontdek ook hoe jij Golf wilt beleven!

Zoek je de uitdaging voor jezelf?

Als je het leuk vindt om jezelf uit te dagen, is golf echt een sport voor jou. Want bij elke swing gebruik je heel wat spieren. En wil je 10.000 stappen zetten op een dag? Die heb je op de golfbaan zó gezet.

Ga je voor de gezelligheid?

Niets leuker dan samen met vrienden, familie, collega’s of andere golfers een rondje golfen. Alle tijd om bij te praten, terwijl jullie lekker actief bezig zijn. En hoe je ook gespeeld hebt, op Hole 19 is het altijd gezellig.

Wil je gewoon ontspannen in de natuur?

Creëer rust in je hoofd en voel de vrijheid in de buitenlucht. Midden in het groen reken je af met
stress en pak je écht even een moment voor jezelf.

Golf is dé sport voor iedereen. Ook zin gekregen om een balletje te slaan? Je bent van harte
welkom op Golfclub Landgoed De Compagnie! Je bent van harte welkom bij de club!

Ontdek gratis of golf ook iets voor jou is
De komende maanden vindt iedere 3e donderdag van de maand een gratis kennismakingsclinic plaats. Deze clinics zijn bedoeld voor om mensen laagdrempelig kennis te laten maken met de golfsport en onze club. Je kunt je aanmelden voor een van onze kennismakingsclinics via golfstart.nl

Niks kennismaken, ik ga ervoor!
Heb je de smaak te pakken en wil jij echt leren golfen, maak dan gebruik van ons Proefpakket. Gedurende 6 maanden word je helemaal klaargestoomd om echt te kunnen genieten van deze prachtige sport. Wat houdt ons proefpakket bij Golfclub De Compagnie in:

• 6 maanden lang onbeperkt golfen op onze Par3 baan
  • 10 prive lessen van een half uur bij onze golfschool
    • Lesdata en tijden worden in overleg samengesteld. Uitermate flexibel dus!
  • Trainen wanneer jij wilt op onze oefenfaciliteiten; Driving Range, chipping area en putting green
  • Gratis gebruik van golfclubs
  • Vrijblijvend de mogelijkheid deel te nemen aan ‘oefen’ wedstrijden van de vereniging
  • Na 6 maanden beslis je of golf iets voor je is en kijken we samen naar het ideale vervolg voor jouw. Geen verplichtingen dus!

Ga je samen met iemand anders het proefpakket aan is het niet alleen gezelliger, maar ook nog eens een stuk voordeliger. Je kunt je aanmelden voor het proefpakket via de pagina lid worden. Zoek hier het proefpakket op.